Zambetul ma caracterizeaza cel mai bine

Zambetul este inocenta!
Am reusit intotdeauna sa distrug invidia celorlalti doar cu un zambet . Zambeste si  gandeste-te ca tot timpul exista o sansa de a ti se indeplini visele .
Un zambet poate intoarce lumea . Poti sa faci bine dar si rau . Zambindu-i unei persoane triste ii vei reda buna dispozitie . Zambeste celui care iti vrea raul , e cea mai buna alegere .
Zambesc, chiar si acum . Inca din primele zile de viata am inceput sa zambesc .Mama imi spunea ca eram un copil fericit , zambeam cu tot trupul . Asa doresc sa raman toata viata : fericita . Am patit de multe ori sa ma intalnesc cu vechi cunostinte iar acestea sa nu ma recunoasca , iar doar cu un zambet parca am pictat in mintea lor imaginea mea : zambareata .
Am sters multe lacrimi si suspine doar cu zambete ; mereu m-a ajutat . Ma trezeam plangand uneori , iar dupa  zambeam din toata inima ; cum dupa o furtuna , mereu apare un frumos curcubeu multicolor .
De multe ori facem rau, doar cu un zambet nevinovat . Si ca de obicei ne intoarcem  privirea si mergem mai departe , zambind!

P.S. Iubea zambetul tau , dar l-a preferat pe al ei . Daca o vei revedea pe strada , zambeste-i ! Nu stiu daca vei primi inapoi dragostea pe care ti-o purta , dar un zambet ghidus cu siguranta ! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Si ploua, ploua incet peste inima mea...

Dragă EU,