Adolescenta

Este o perioada de tranzitie biologica, psihologica si sociala, o trecere de la copilare la maturitate. Aceasta etapa are caracteristici speciale si cerinte propii. Adolescentul isi stabileste altfel de relatii cu sexul opus, isi organizeaza si-si consolideaza o independenta emotionala fata de parinti si alti adulti. Este in cautarea personalitatii sale, a identitatii sale, nerabdator sa-si aleaga un model, gata sa-si cucereasca locul sau in lume.
Dupa parerea mea adolescenta este cea mai frumoasa etapa a vietii! Cand ma gandesc la adolescenta imi trec prin minte toate nazbatiile pe care le-am facut pe la 14-17 ani :)). Nu aveam nicio grija, mergeam la scoala/liceu, le ceream mereu bani parintilor, cred ca nu exista o zi de vineri in care sa nu ies cu fetele, sa nu cumparam 3 sticle de vin si sa le bem pe la coltul blocului:)). Cred ca majoritatea faceam lucruri de genul acesta, sau nu, dar sigur nu exista weekend in care sa nu iesi afara cu grupul sau cu vreun baiat.;;)
Doamne da frumos mai era si inca este pentru mine:D.Recunosc ca imi vine greu sa trec de perioada adolescentei. Mi-am dorit sa cresc doar pentru ca voiam sa ma lase mama mai mult afara, iar acum imi doresc sa intorc timpul!
Cu cat cresti apar si responsabilitatile 8-|. Mi-am dorit sa implinesc 14 ani doar pentru ca imi faceam buletin si era ceva woow:o, dar nu am avut la ce sa-l folosesc. Mi-am dorit sa fac 15 pentru ca imi doream sa merg intr-un club singura, m-am plictisit repede si de cluburi. Am implinitit si 16, am asteptat la fel de mult deoarece imi doream sa petrec mai mult timp cu prietenul; dupa 6 luni ne-am despartit si nu-mi mai placea sa stau prin "baruri":)).
Si asa a trecut timpul..dar adolescenta mea inca nu s-a terminat. Astept noi "jocuri", noi provocari si nu ma tem de nimic.Sunt o fire optimista si ma gandesc ca trebuie sa-mi petrec timpul cum stiu eu mai bine, deoarece anii adolescentei nu o sa-i aduca nimeni inapoi!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dragă EU,

Si ploua, ploua incet peste inima mea...