Mama mea si numai a mea!


   Mami meu, stiu ca nu sunt un copil problema dar mai am scaparile mele si te suparar. Mi-ai fost mama, tata si cea mai buna prietena. Ai luptat din rasputeri sa ma cresti pe mine si pe fratele meu. Ne-ai aratat inca de mici ce e rau si ce e bine, ai vorbit cu noi ca si cum am fi fost 2 adulti, lucru care a contat foarte mult.
Nu am crescut cu tata si nu am dus lipsa, datorita tie; pentru ca ai stiut sa te pui in locul parintilor. I-ai luat apararea in fata noastra desi stiai greselile pe care le-a facut, dar noi nu te credeam. Stiam ca e undeva acolo, dar  tata...pentru mine e doar un cuvant. Dar simt ca e mai bine asa, cand aud de Mama imi tresare inima. Nici nu stiu cum sa iti multumesc! Ma supar pe mine cand te enervez cateodata, asa din nimicuri. Si nu pot sa tac, cand vii de la servici nervoasa si iti descarci nervii. E dureros sa te vad cum te mai inchizi in camera ta si plangi pentru ca ai impresia ca nimeni nu te intelege . Dar noi, eu si fratele meu, te intelegem mai bine ca nimeni. Numai noi stim prin ce ai trecut, prin ce am trecut, impreuna, ca o familie! Numai noi stim cum e cand o vedem pe mama ca intra pe usa, numai noi! Multe femei daca ar fi fost in locul tau ar fi renuntat de mult. Dar tu, nu ai putut sa faci asta, suntem copii tai si tot timpu' ti-ai dorit o familie!
    Viata e scurta. Dar in acesti timp, destul de scurt, ne pregaseste multe .  Tare mi-ar placea sa nu te stiu singura. Cand voi fi la facultate, si voi veni acasa, mi-as dori sa-mi deschida usa Mama si Tata, nu cel biologic,dar totusi Tata. As fi egoista daca nu mi-as dori sa iti refaci viata. Singura nu le poti duce pe toate, sunt constienta.
Si te mai gandesti "Ce tata le-am dat eu copiilor astia." Daca el nu a stiut sa pretuiasca, de ce te invinovatesti tu?! De ce? Nu ai nicio vina. Pur si simplu unele "persoane" nu sunt de tinut pe langa casa omului. Viata e grea, nimeni nu a zis ca-i usoara. Dar impreuna vom trece peste greutatile care sunt si care ne mai asteapta.
Iti multumim Mami ca ne esti aproape, ca ne sprijini, ca ne asculti, ca ai incredere in noi, ca ne sustii, multumim ca ne esti MAMA!!!

Iti multumim din suflet si te iubim!
                                                         C & F !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Si ploua, ploua incet peste inima mea...

Zambetul ma caracterizeaza cel mai bine

Dragă EU,