Controleaza-te:-?..

Am prostul obicei de a provoca... imi place sa imi provoc prietenul:)) dar el nu intelege partea buna a provocarilor, ba chiar se supara...
De ce am pus titlu "Controleaza-te"? Pentru ca asta ar trebui sa invat eu, sa ma controlez...sa nu mai fiu atat de cicalitoare si sa am cat de cat incredere in persoana de langa mine..
Ne-am despartit de multe ori din aceasta cauza dar tot nu ma pot stapani...
Am citit de curand un articol bazat pe "De ce sunt femeile cicalitoare." si mi-am raspuns la cateva intrebari. Majoritatea ne intrebam.. "Oare ce face acum?" "De ce nu ma imi raspunde la telefon/mesaj? Oare ma inseala?" Da, sunt multi barbati care fac asta; dar te-ai gandit ca ar fi bine sa ai putina incredere? Nu, ca orice femeie! Poate sunt unii care nu merita, dar nu strica sa incerci...
Eh, barbatii pun pariu ca nu isi fac astfel de probleme; dar suntem femei si ar trebui sa ne gandim la noi si la nervii nostri!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dragă EU,

Si ploua, ploua incet peste inima mea...